*오늘은 나의 쇼핑을 알차게 하는 방법을 알려 드리겠습니다.
A. 사업자의 경우
1. 사업자를 가지고 있는 고객님들은 먼저 사업자 등록증을 쇼핑몰 하단의 이메일(eurofoodmall@gmail.com) 또는 fax 02 534 5421 로 사업자를 보낸다.
2. 고객님이 필요한 물품을 메일이나 fax로 체크해서 보낸다.
3. 당사에서 바로 견적을 보낸다.
4. 견적확인후 가격이 적정하다고 판단되면 문자메시지로 주문한다.물론 nego의 가능성은 있다.
B. 일반 소비자의 경우
1. 우선 모든 배너들을 클릭한다.
2. 소비자가와 판매가가 다른 경우를 집중해서 확인한다.
3. 각 제품들의 상세 설명서를 확인하면 횡재수가 보인다.
4. 무료배송 상품을 잘 확인한다.
We suggesting
Sending your business proposition through the feedback form which can be found on the sites in the Communication section. Feedback forms are filled in by our program and the captcha is solved. The advantage of this method is that messages sent through feedback forms are whitelisted. This method improve the odds that your message will be open.
Our database contains more than 25 million sites around the world to which we can send your message.
The cost of one million messages 49 USD
FREE TEST mailing of 50,000 messages to any country of your choice.
This message is automatically generated to use our contacts for communication.
Contact us.
Telegram - @FeedbackFormEU
Skype FeedbackForm2019
Email - FeedbackForm@make-success.com
We will run a slow & steady link building campaign for 7 days and send you a report with 140 live Social posts
More info and more variations in posts:
https://monkeydigital.co/product/daily-social-posting-service/
Thanks and regards
Mike
monkeydigital.co@gmail.com